Landscape pocket

Hoi Allemaal,

De zomer is weer voorbij en ik kwam er achter dat ik een van mijn schoortjes helemaal niet gedragen had. (jaja). Dit kwam, omdat ik deze een paar jaar geleden had beschilderd maar daar toen helemaal niet tevreden over was. De laatste tijd zag ik steeds vaker pocket paintings voorbij komen en ik dacht dat kan ik ook wel weer eens doen.

Benodigdheden:
- Acryl verf
- Schilderstape
- Kwasten

Ik heb ervoor gekozen om de oude tekeningen nog wel terug te laten komen in het eindresultaat. Ik heb met schilderstape de randen van de zakken afgeplakt zodat ik niet op de broek elf zou morsen. Eerst heb ik het oude ontwerp gecoverd met witte verf en toen dat droog was heb ik het nieuwe ontwerp erover heen gemaakt.








Zowel o ode voorkant als op de achterkant heb ik geschilderd en ik ben weer klaar voor volgend jaar zomer!

Tot snel!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Samen schoenen pimpen