Overal op borduren

Hey allemaal,

Een hele tijd geleden vertelde ik dat ik een nieuwe hobby had ontdekt namelijk: borduren.
Nu had ik daar al een hele tijd niks mee gedaan totdat ik de perfecte borduur ring en borduurgaren tegen kwam bij de Hema. Deze heb ik gekocht en vervolgens ben ik aan de slag gegaan met borduren op verschillende dingen.

Eerst ben ik begonnen met het borduren op schoenen, hiervan is er al een af.
Mijn tip hierbij is om eerst te beginnen met potlood en daarna pas de draad met garen te gebruiken.
Ook zijn sommige schoenen heel stevig en is het moeilijk om er in 1 keer met de naald doorheen te komen, mijn tip hiervoor is om eerst een gaatje te maken met bijvoorbeeld de punt van een passer en er daarna met de draad en naald er door heen te gaan.

 
Ook had ik nog een spijkerjasje liggen waar ik patches, pins, zelf gemaakte buttons en andere frutsels op aan het verzamelen ben. Hierbij vond ik het ook leuk om er iets op te borduren.  

 



 
En tot slot heb ik een bij geborduurd op een stuk schuurspons van de so low. Doordat je op de schuurspons borduurt komt er diepte in je figuur en is het ook iets wat mensen niet verwachten. Uiteindelijk heb ik de schuurspons op mijn dummy van Artez geplakt.

 
Ik zal vast nog wel meer gaan borduren en daar zal ik jullie dan ook van op de hoogte houden.
TOT SNEL!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen