Kerstkaartjes

Hey allemaal,

De gezelligste tijd van het jaar komt er weer aan ''KERSTMIS''.
Ik ben afgelopen week aan de slag gegaan met het maken van kerstkaartjes en neem jullie graag mee in het proces.

Wat heb je nodig:

  • Blanco kaarten (action)
  • Acryl verf (action)
  • Iets ronds om mee te stempelen (achterkant van een potlood)
  • Ponsmachines (action)
  • Lijm
  • Stempels

Ik ben begonnen met het maken van een mal om de kerstboom te gaan stempelen:
Dit heb ik gedaan op een stevig papiertje.


Daarna ben ik met een lichte groene kleur random stippen gaan zetten:


Een iets donkerdere kleur groen:


Nog donkerder:


En klaar:


Zo heb ik dat eerst bij alle kaarten gedaan om ze daarna allemaal goed te laten drogen:


Aan de binnenkant heb ik een zwarte stempel geplaatst met een kersttekst erop:



Om de kaarten af te maken heb ik met een pons sterren, sokjes en engeltjes geponst en die op de kaarten geplakt. Ook heb ik met bruine verf de stam van de boom gemaakt.




Door stempels en mallen te gebruiken kun je heel makkelijk een hele boel kaarten maken in een korte tijd.

Tot snel!!!!!!!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen