Experimenten

Hey allemaal,

Afgelopen periode ben ik op school aan de slag gegaan met het project experimenten.
Dit project bestond uit het maken van 14 opdrachten.
We begonnen redelijk klein met het maken van proeven met verf en eindigde met een zelfportret even groot als mijzelf.

Graag laat ik jullie wat van mijn eindresultaten zien:

De eerste opdracht bestond uit oefenen met ambachtelijke technieken. Zo heb ik papier geschept, reliƫf gedrukt en gebreid.




















De tweede, derde en vierde opdracht waren experimenteren met papier, verf, de printer en het uiteindelijk binden in een stalenwaaier.








De vijfde opdracht was het maken van een textiel portret, hiervoor ben ik achter de naaimachine gaan zitten.



De zesde opdracht was het maken van een tape-art portret. Hiervoor heb je alleen een plexi plaat voor nodig, bruin tape en een mesje. Vervolgens print je een foto uit met grijs tinten die van donker naar ligt lopen. Door de tape in lagen op de plaat te plakken krijg je een heel bijzonder portret en eindresultaat.


De zevende, achte, negende en tiende opdracht bestonden uit het maken van het uiteindelijke levensgrote zelfportret. 


De elfde opdracht was om een behang te ontwikkelen.


De twaalfde opdracht bestond uit het maken van een extreem draagbaar object. Ik heb gekozen voor het maken van een extra ruggengraat die je beschermt tegen de klappen die niet ziet aankomen. 


De dertiende opdracht was het maken van collages. En de veertiende opdracht was het ontwikkelen van twee ansichtkaarten.




















Van al onze processen hebben we een website moeten maken. Dit kan heel makkelijk via wix, ik zal de link van de site hieronder vermelden.

https://ekok224.wixsite.com/portfolioexpemmakok

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen