Scooter helm

Hoi Allemaal,

Afgelopen jaar hebben mijn broertje en ik een scooter gekocht en daar hoort natuurlijk een mooie helm bij. Omdat we deze steeds weglegde tegen de muur beschadigde de achterkant en daar moest natuurlijk iets op gevonden worden.

Benodigdheden:
- Posca stiften (verschillende kleuren en diktes)
- Helm (het liefst een mat gekleurde helm)
- Papier
- Mesjes (action mesjes om mooi te kunnen snijden)

Omdat ik geen ster ben ik tekenen heb ik een ontwerp via internet gevonden en uitgeprint op A4 formaat. Vervolgens heb ik delen uitgesneden, zodat de verhoudingen op de helm ook mooi zouden worden. Ik heb het A4'tje op de helm geplakt met plakband en heb eerst het ontwerp met potlood over getrokken. Toen ik tevreden was ben ik eerst  met de dikke witte Posca stift begonnen en toen ik daar tevreden mee was heb ik hem ingevuld met een dunnere oranje Posca stift.

Ik heb alles een nacht en een dag laten drogen, voor de zekerheid en voor de eerste Posca ervaring was ik erg tevreden!









































Tot snel!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen