Ecoline in je broek

Hey allemaal,
Ik had van de week een project op school waarbij ik ecoline in me broek kreeg.
Nou kreeg ik die ecoline niet meer uit mijn broek dus moest ik een goede oplossing vinden.

Wat je hier voor kunt gebruiken:
  • Dylon textiel verf (kruidvat)
  • Emmer (een oude emmer)
  • Meng stokje (bijv, voor verf te mengen)
  • Een broek of een shirt
  • Touw







1. je bind je broek af met touw. Dat kun je in allerlei vormen doen zie maar wat je leuk vind.
LET OP !!!! dat het touw goed strak zit.
2. maak je broek nat met koud water.
3. volg de instructies op de dylon verpakking daar staat nauwkeurig uitgelegd hoe je dit in stapjes moet doen.





 
Veel plezier met je nieuwe broek of shirt!!
Tot snel!!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen