Kleding stijl

Hey allemaal,

Ik vindt het heel leuk om te shoppen zoals de meeste meiden denk ik wel.
Ik heb mijn eigen kleding stijl ontdekt, en die wil ik graag met jullie delen.
Ik vindt het leuk om mijn eigen stijl te hebben zodat ik niet als iedereen ben.

Mijn eerste favoriete kleding stuk is de wijde broek.
Deze vindt je tegenwoordig overal, omdat het weer helemaal in is:



Deze broeken vindt ik goed te combineren  met een strak hemdje in de kleur die bij de broek past, of met een crop top.
De rechtse broek heb ik bij de H&M gekocht.

Het tweede kledingstuk uit mijn collectie is deze sweater. Deze valt bij mijn een beetje hoog en is dus super leuk te combineren met een high waisted broek of zelfs met een high waisted shortje. De print op de sweater is van de Looney Toons.
 

Deze sweater heb ik gekocht bij Pull and Bear in Antwerpen.
 
Het volgende kleding stuk is dit te gekke suède jasje. Ik wou al best wel lang zo'n vestje maar vond nooit een leuke en een beetje een goedkope. Deze heb ik afgelopen maandag bij de Stennis in Elst gekocht, maar het jasje is van Vera Moda. Hij was afgeprijsd, ik kon hem dus niet laten hangen.


 
Deze jasjes kun je goed combineren met een effe hemdje of shirtje en een leuke spijkerbroek en gympen.


 
Het volgende item is de tuinbroek. Ook deze zie je overal weer terug. Deze is super goed te combineren met alles een strak shirt of hemdje of met een sweater of een lange mouwen shirt. Deze heb ik gekocht bij de G-Star outlet.






Het laatste item is meer iets voor de winter, maar nog steeds super leuk. Doctor Martens!!

 
Deze schoenen kun je super leuk combineren met: skinny jeans, skater dresses en  skater skirts. Sommige mensen zullen zich afvragen of het wel leuk staat met een jurkje, maar dat maakt volgens mij de schoenen alleen maar minder lomp (niet dat ik ze lomp vindt).

Dit zijn een paar van mijn favoriete kledingstukken, maar ik heb er natuurlijk nog veel meer.

In ieder geval een hele fijne vakantie en tot snel!!
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen