Artez opdracht 1

Hey allemaal,

Ik wil na mijn middelbare school erg graag naar Artez in Arnhem.
Dit is een school voor moderne kunsten waaronder fashion design.
Ik heb me ingeschreven voor fashion design en heb hiervoor een thuis opdracht gekregen.

Op mijn blog wil ik deels mijn proces bijhouden.
Ik wil vertellen waar ik mijn inspiratie vandaan haal en ik wil jullie laten zien hoe ik dat verwerk in een groot boek.

Deze week ben ik begonnen met drie verschillende woord webben te maken met daarin mijn fascinaties.
Ik ben bezig met een profielwerkstuk over de 3D-printer en wil dit graag gebruiken voor mijn opdracht van Artez. Vandaar dat ik gekozen heb voor Natuur en Techniek.

Hoe vet zou het zijn dat straks iedereen in 3D-geprinte kleding loopt. Je kunt helemaal zelf verzinnen wat je wilt dragen en dit in de computer tekenen en zo uit je 3D-printer laten komen.
Ook zou ik het erg vet vinden om een soort van levende kleding op de catwalk te zien. Dat je dan bijvoorbeeld een jurk hebt gemaakt van gerecycled plastic met zakjes erin waar je dan plantjes in kunt doen. Of kleding bedekt met mos!!!

Voor mijn ideeën heb ik een ringband schrift/boek gekocht en wat tijdschriften waar ik uit kan knippen.



 
Zoals ik al zei ben ik begonnen met woord webben en heb daarna inspiratie uit tijdschriften gehaald.

 
 
Hierna ben ik gaan tekenen wat er in me hoofd zit en wat ik graag op papier wilde zetten.



Nu wil ik nog meer gaan schetsen en tekenen voordat ik het uiteindelijk resultaat op papier kan zetten. Ook wil ik nog naar de stad gaan en daar foto's maken van kleding die ik graag zou dragen in het dagelijks leven!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen