Artez opdracht 3

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje gelden dat ik bij Artez toelating heb gedaan.
Helaas ben ik voor dit jaar niet aangenomen omdat ik nog te jong was, de meeste die bij Artez toelating doen zijn al studerende en dat was ik nog niet.
Wel ga ik nu de vooropleiding doen, omdat ze wel potentie zagen. Dit houdt in dat ik elke zaterdag naar school ga en dan in van alles en nog wat les krijg. Hiermee doe je veel ervaring op en kom je misschien nog wel iets anders tegen wat je heel leuk vind.

Ik heb mijn opdracht uiteraard wel afgemaakt en hier zijn daar nog de foto's van:

 
Hieronder zie je mijn uiteindelijke 5 met accessoires en make-up:
 
 
Ik heb van het commentaar wat ze mij bij Artez gegeven hebben heel veel geleerd en heb zeker zin in de vooropleiding.
 
TOT SNEL !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen