Artez vooropleiding 1

Hoi allemaal,

Na het behalen van mijn havo diploma ben ik begonnen aan een vooropleiding.
Deze voor opleiding volg ik bij Artez in Arnhem.

Art & Design.
De vooropleiding bestaat uit 18 zaterdagen waarop je verschillende vakken krijgt.
Zoals:

  • Fashion design (FD)
  • Product design (PD)
  • Graphic design (GD)
  • Interaction design (ID)
  • Fine art (FA)
  • Beeldgrammatica
  • Ruimtelijke vormgeving
  • Kunstebeschouwing

Hierbij volg je ook nog twee workshops en krijg je bachelor presentaties.

Tijdens de opleiding krijg je les van docenten of afgestudeerde studenten, zij geven jou opdrachten die je zowel thuis als op school kunt maken.

Zo gingen we voor Fashion mouleren, voor product design nieuw materiaal maken, voor graphic een nieuw woord beeldend maken en voor interaction een geluidsfragment bij een bepaalde omgeving maken.

Graphic: Futuristisch feminisme

Graphic: beeld futuristisch feminisme

Fashion: materialen op mannequin


Interaction: Omgeving




Aan het eind van de 3 lessen die je krijgt van elk vak heb je een mooi portfolio. Hiermee kun je dan in februari toelating doen zodat je in september kunt beginnen aan de opleiding.

Ik ben voorlopig nog even bezig met de opleiding en zal dan ook als ik meer werk heb om te laten zien een nieuw bericht plaatsen.

Ook zal ik aan het eind mijn mening geven over de opleiding.

TOT SNEL!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen