Periode 3

Hey allemaal,

Periode 3 is voorbij en er is weer genoeg gemaakt om te laten zien.

We beginnen bij tekenen waar we zelf een boekje hebben  moeten binden, met 5 katernen, sheetbladen en een voor en achterkant beschilderd met ecoline.





Daarnaast hebben we zo reƫel mogelijk takken en natuurlijke producten nagetekend.




Voor project leereenheid zijn we aan de slag gegaan met het maken van 5 portretten. Hierbij mochten we het woord ''portretten'' in de breedste zin nemen. Zo heeft de een gewerkt met emoties en de andere met personen.
Ik heb voor dit project gekozen om iets met mijn familie te doen. Ik ben gaan kijken naar wat mij het meest is bijgebleven en dat zijn de kinderboeken die mijn familieleden hebben voorgelezen.
Zo las mijn ene oma altijd voor uit het boekje muisje andersom en mijn moeder uit het boek de kleine trol.
Om dit uit te beelden heb ik in een oude kinderstoel een gat geboord, daar een oud fietswiel in vast gezet en daarop schaduw figuren uit de boeken op vast gelijmd. Bij de tentoonstelling heb ik er uiteindelijk een lamp op gezet en een mp3 bij aan gehangen, zodat mensen de beelden konden bekijken op de muur en tegelijkertijd het geluid konden horen van de personen die het voorlazen.




Deze periode hebben we ook voor het eerst kennis gemaakt met photoshop. Hierbij hebben we de basis technieken geleerd, zodat we nu makkelijker foto's kunnen bewerken met verschillende tools.

Vakantiekaart met jezelf, 2 dieren een bekent persoon en vintage.

De perfecte wereld met jezelf, een beroemd persoon, twee dieren, een verblijfplaats en een vervoersmiddel.

Voor ruimtelijkvormgeven zijn we aan de slag gegaan met een familie wapen. Mijn familie bestaat uit mensen die creatief zijn, vandaag de verf en kwasten en uit mensen die houden van lekker gezellig samen eten en drinken, vandaar de wijnfles als wapen.


In de laatste periode gaan we aan de slag met project festival. Hierbij gaan we alleen of in een groepje aan de slag met het promotiemateriaal van een zelfgekozen festival.

Tot snel!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen