Identiteit

Hey Allemaal,

Ook de laatste periode van het derde (tweede) jaar op het rijnijssel heb ik weer met een project afgerond.

Het project identiteit bestond uit het maken van een mixed media installatie die draaide om een stukje van jouw identiteit.

Dit project ben ik begonnen met een woordweb,Hierin schreef ik onder andere:Geschiedenis, vrienden, musical, leergierig, nieuwsgierig, nerd, familiepersoon, natuur, schoenen en bril.Omdat ik zelf ook erg van leren hou wilde ik de mensen ook graag wat leren over mijzelf. 
Naast leren ben ik ook gek op ordenen, zodra ik thuis kom begin ik alle kranten en spullen van mijn vader netjes op stapeltjes te leggen. Ook ligt bij mij op de kamer alles precies recht een soort vorm van OCD noem ik het maar. 
Obsessieve compulsieve stoornis is een dwangstoornis. Er is sprake van een dwangstoornis als je langer dan een uur per dag dwangmatige gedachten hebt en/of dwangmatige handelingen uitvoert.
Ik heb hier niet ieder uur last van en het belemmert mijn leven ook niet, maar het lijkt er wel een beetje op.
Ik merk ook vaak dat als ik ergens naar toe moet, dat ik dan vaak niet om bijvoorbeeld 14:03 vertrek maar precies om 14:05 of 14:10. Ook als ik een verslag moet typen of iets grafisch met tekst moet maken merk ik dat ik niet lettergrootte 12 of 13 neem, maar 15, 50 of bijvoorbeeld 105. Vroeger als ik aan het dansen was moest ik ook altijd hetzelfde pasje in tegenovergestelde richting doen, deden we bijvoorbeeld een stap naar rechts met onze arm in de lucht, moest ik dat ook naar links doen.

Het uiteindelijke eindresultaat is te zien op het volgende filmpje:



Het volledige proces is te vinden op:

Tot snel!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opa en Moes gaan schilderen

Landscape pocket

Samen schoenen pimpen